pondělí 10. prosince 2012

Rožďalovická desítka

V sobotu se chystám do Rožďalovic. Marmota mě doprovodí. Pojede na službu do chaty ve Žlunicích.
Bimbo a Hanka jedou pro mě na náměstí. Start je na můstku na Mrlině na kraji města. Krajina je bílá. Veselá břistevská skupina je tam. Jsou na místě běžci, ale i cyklisti. Start je v jednu, a těch šest bez kola vyrazí... kromě mě, protože jsem si všimnul, že jsem si ještě nezavázal svoje tkaničky. Zapomněl jsem dokonce běžecké kalhoty, tak poběžím v džinách. Moc profesionalní to není. :-)
Trasa je moc hezká. Běžíme podel Bučického rybníka, vedle Mlýnu Bučice a v lese Babínku.
Ještě běžíme druhý malý okruh a už znám trasu, tak se snažím.
Doběhneme a dojíždíme všichni, můžeme si sednout v hospodě ve mlýně. Dáme si pár piv a něco na zub a bavíme se. Člověk se s tou sympatickou partou cítí moc dobře. Dostávám jako dárek fotku z břistevského triatlonu. "Jsou tam samí hezký lidi, viď?"

Bimbo a Hanka mě vezou zpátky na nádraží a vracím se do Poděbrad moc spokojeně.

1 komentář:

  1. V džínách slušný výkon:) Trasa běhu musela být pěkná. Příští rok se snad taky zúčastním...Jako turista:)

    OdpovědětVymazat