sobota 7. září 2013

34. ročník Hlinecké 25

I v letošním roce jsme se vydali (Marmota, Wojta a Předseda) do  Hlinska na již 34. ročník Hlinecké 25. Na start jsme přijeli na poslední chvíli. Tradiční účastníci běhu - bratři C. už byli ve sportovním a rozcvičení. Takže po rychlé přípravě jsme šli hned na start. Nečekaný startovní výstřel Marmotu natolik překvapil, že vyrazil se zpoždením několika desítek sekund. 

Oproti loňsku bylo tepleji a tak jsme museli s Marmotou zvolit opatrnou taktiku, abychom nepřepálili začátek. Patrik a Petr ale vyrazili tempem, jako by běželi jenom 10ku. Počet účastníků byl i letos nevelký a tak už na 8. km jsem na trati nikoho jiného neviděl a byl jsem moc rád, že trasa je dobře značená. V lesním úseku jsem se přiblížil zezadu na cca 150m k běžci-zajíci, který mě skvěle táhnul a pomáhal mi udržovat plánované tempo 5min./km. Při výběhu z lesa před otočkou jsem zahlédl již vracejícího se Petra a když jsem se  vracel já, už se blížil i Marmota. Na 16. km jsem bohužel svého zajíce předběhl a na trati jsem už byl zcela sám až do cíle. 20 km šlo vše dobře, ale v Hamrech, kde se běželo na plném slunci a do kopce, mi už trochu došly síly. Už  jsem to ale nějak doběhl. Čas jsem měl stejný jako vloni 2:05. Zato Marmota se vylepšil o 8min, letos cca 2:20, zlepšených časů dosáhli i Patrik s Petrem cca 1:50. Patrik se dokonce ve své kategorii A umístil na 3.místě! Gratuluji. 

Po doběhu už nás čekal výborný Rychtář s melounem, vyhlášeni vysledků a závěrečná tombola, ve které jsem vyhrál meloun! Marmota, na kterého se dostalo až jako na posledního,  si kupodivu nevybral plakát s hrajícími si koťatky ale nějaké nefungující světlo. Teď už toho určitě lituje.  Ještě jsme si dali na náměstí oběd a pak rychle směrem západním. Bylo to skvělá akce.

2 komentáře:

  1. Vypadá to, že jste si to všichni užívali, samé úsměvy.Plakát s koťaty si měl vzít Předseda, meloun byl přezrálý :-). Mova

    OdpovědětVymazat
  2. To víš, Movo, do žen ani do melounu viděti není :)
    Předsedo, díky za rychle napsaný blog. Zatímco já jsem polehával a pospával, ty jsi intenzívně pracoval pro oddíl:)
    Potvrzuji tvá slova,byla to skvělá akce a Zelení mohou litovat:)

    OdpovědětVymazat