sobota 24. srpna 2013

Jesenický půlmaraton 2013

Právě sedím ve vlaku Bouzov, přehřátými chodidly svírám chladivý jontový nápoj z Plzně a chystám se na vyhodnocení Jesenické akce. Hned na začátku řeknu, že to byl nejkrásnější závod, který jsem kdy běžel. Trať vedla z Červenohorského sedla přes Švýcárnu, Ovčárnu, Vysoké hole a Ztracené kameny a cil u motorestu Skřítek. Na Praděd se neběželo, tam běželi pouze maratonci, kteří startovali z Ramzové. Počasí bylo ideální - svítilo slunce, teplota kolem 15•C a na hřebenech pofukoval slabý větřík. Běželo se po lesních cestách, kamenech, přes rašeliniště po dřevěných chodnících, po hřebenech po pěšinkách mezi kosodřevinou. Byly krásné výhledy. Prostě nádhera.

A jaky jsem podal výkon? Na misto startu jsem, z důvodu dostatečné aklimatizace, dorazil již v pátek večer. V restauraci v hotelu Červenohorské sedlo jsem dal borůvkové knedlíky s kofolou a poté jsem zde i přenocoval. Ráno osvěžen horským vzduchem jsem vyrazil na start. Jako typický polabský běžec bez zkušeností z hor a terénu jsem si dal skromné cíle: 1. běh si užít, 2. doběhnout do cíle, 3. nerozbít si ústa při závěrečném seběhu na Skřítek. Síly jsem tedy vhodně rozložil a v pohodě doběhl do cíle. S výběhy jsem neměl vůbec problém, ale seběhy mi nešly. Pokud mě někdo předběhl, tak to bylo pouze z kopce. Čas v cíli jsem měl 2:20:06.

5 komentářů:

  1. Škoda jen, že nesjou žádné fotky s těmi výhledy a panoramaty :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Jaký je datum na další ročník Předsedo?
    Zůčastníme se na maraton? :-)
    Blahopřeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě pod vlivem endorfínů ti to můžu slíbit. Jenom tě Simone upozorňuji, že bez tréninku to nezvládneš ani ty :-).

      Vymazat
  3. Pěkná práce.Chválím.
    Jsem rád, že se ti můj skororodný kraj líbí.
    Zkůsím se dát dohromady na říští rok.
    Pokladník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych byl rád. KO akce jsou vždy zábávněší než individuální výkony.

      Vymazat