pondělí 15. dubna 2013

Mělnický Maraton Míru 2013

V sobotu 13.4.2013 jsem se zúčastnil Mělnického Maratonu Míru. Běželo se z náměstí Míru v Mělníce přes Lhotku a Kokořínský Důl k restauraci Ráj a zpět. Počasí pro běh téměř ideální - 10-12 st. C, slabý vítr a občas přeháňky. Běžců bylo něco přes 50, diváci žádní, u Mělníka na silnici hodně náklaďáků, občerstvovacích stanic na trati málo, k piti jenom čaj a voda, jídlo téměř žádné.

Byl tu již můj 8. maraton a tak jsem si naivně myslel, že mě již při běhu nic nepřekvapí, ale to jsem se zmýlil. Na obrátku jsem sice doběhl v čase 1:46, ale pak hned přišla hluboká krize, která se u mě obvykle dostavuje až na 35.km. Protrpěl jsem nějakých 8 km, ale pak se mlha před očima kupodivu rozplynula a já relativně lehce, ale rozhodně ne rychle, doběhl na 40.km, kde mě už čekal jen závěrečný drsný výběh na náměstí. S celkovým časem 3:47:50 a 24. místem jsem nakonec byl vzhledem k okolnostem spokojený. V cíli jsem snědl asi 3 dětské piškoty, vypil litr čaje a pak "rychle" běžel na vlak do Poděbrad.

Letošní kvalitní běžecká příprava mi sice nepomohla k lepšímu času, ale za to jsem rychle zregeneroval a už se těším na další K.O. akce.









3 komentáře:

  1. JIRKO, ŽE NÁS ZKOUŠÍŠ, JESTLI TY BLOGY ČTEME?:)
    ČAS 1:47:50 NA MARATON JE CCA O 2 MINUTY RYCHLEJŠÍ:), NEŽ JÁ JSEM MĚL NA BAKOVSKÉM PŮLMARATONU, Z NĚHOŽ JEŠTĚ OFICIÁLNÍ VÝSLEDKY NEMÁM.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš u mě pivo za nejrychlejší reakci a už je to opraveno.

    OdpovědětVymazat