středa 17. dubna 2013

Bakovský půlmaraton 2013

Aby nebylo příspěvků najednou přehršel a taky z důvodu, že výsledky byly na webu až včera, píši tento blog z účasti na sobotním Bakovském půlmaratonu až dnes. Běžci K.O. se o víkendu tentokrát vydali na průzkumnou činnost- Předseda na spartánský Mělnický maraton Míru, Simon na tradiční Běh lipovou alejí (zjistit, jestli se trať desítky opět o nějaký ten metr nezkrátila:), a já na jubilejní 30. ročník Bakovského půlmaratonu. Účast byla dle ředitele závodu rekordní- cca 150 běžců, z toho 20 žen. Start běhu byl na náměstí v Bakově, kde se také odehrávaly běžecké souboje malých i větších dětí na různých tratích. Běžel se jeden okruh, zpočátku směrem na Mnichovo Hradiště a potom již do lesů ve směru na Bělou p. B. Po mírném stoupání na 3. km, tedy v době, kdy zrak i mysl ještě nezamlžuje hypoglykémie:), se před běžci otevřely krásné výhledy na Ještěd s jeho zasněženými sjezdovkami, v popředí potom na pískovcový masív Drábských světniček. Z jednoho místa na trati byly také vidět oba Bezdězy, ale to už přes kapky slaného potu v očích:) Asi na 5. km jsem se chytil skupinky mladších kluků, udržel jsem se jich i po více než 1 km dlouhém stoupání na 12. km a kromě jednoho jsem je „setřásl“ :) na kilometru 17. Od 18. km to bylo 3 km vesele z kopce a závěrečný kilometr se už dal vydržet. Podařilo se mi zlepšit o 5 minut osobák na čas 1:49:11. Bohužel tento čas stačil až na 106. místo:)


Závodu se zúčastnil i Martin Šandera. Vzhledem k zaběhnutému času 2h 17min si myslím, že vlivem teplého počasí přes silnice začaly migrovat žáby a Martin jim nebezpečné pasáže jejich cesty za rozmnožovací touhou pomáhal překonávat :)

Závěr: Příští ročník Bakovského půlmaratonu ostatním členům běžecké sekce K.O. doporučuji

Nějaké fotky ze závodu jsou na : http://cenda44.rajce.idnes.cz/Bakovsky_pulmaraton_2013/


3 komentáře:

  1. Tomáši, gratuluji k osobnímu rekordu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky s Janou gratuluju. Příště budu chtit tam i já. To bude zítra panáků (1 panák za minutu?). :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bakov je skvelej, mne se tam beha lepe nez na prazskym pulmaratonu. A vubec nevadi, ze to je nejspis o kousicek kratsi (cca 350 m). Zabu jsem sebral a odnes jednu, ostatni uz byly prejete. Na lespi cas ted nemam:-) Cil byl dokoncit. Podobne pujdu i maraton v Praze 12.5.
    Martin.

    OdpovědětVymazat