úterý 21. května 2013

Běh Prokopským údolím – 14.5.2013

Nejen o víkendu a státních svátcích se mohou běžci K.O. účastnit některého z mnohých závodů. Minulé úterý jsem se vydal vláčkem motoráčkem ze Smíchovského nádraží do zastávky Hlubočepy, kde v místě zvaném U jezírka startoval od 19 hodin krosový běh Prokopským údolím na trase 6,8 km.


V příjemném, vlahém podvečeru se závodu zúčastnilo cca 50 běžců. Prvních sto metrů po rovině po asfaltu, další kilák také po asfaltu, ale v prudkém stoupání s převýšením cca 80 m. Cca 300 m ve stoupání vedle mě hekala Předsedovi dobře známá K.M., pak mi naštěstí utekla :). Následoval běh po lesních, polních a lučních cestách nad Prokopským a Dalejským údolím, poté prudký seběh po vlhkém svahu s vápencovými kameny a závěr cca 1500 m opět po asfaltu. Čas 32:30 mě docela mile překvapil:)

Závod se mi opravdu líbil (i když v úvodním stoupání se mi běžet vůbec nechtělo), komorní atmosféra v krásném prostředí.
Závěr: běžcům K.O. doporučuji. Třeba místo úterního fotbálku :)

1 komentář:

  1. Fakt dobrej čas. Marmoto, najdi si novou přezdívku, která bude lepe vystihovat tvoji současnou běžeckou formu.

    OdpovědětVymazat