pondělí 15. října 2012

Benešovský maraton 2012

V sobotu 12.10.2012 ráno jsem vyrazil na  maraton do Benešova u Semil. Nepřečetl jsem si však předstartovní pokyny, spolehl se pouze na navigaci. Tak jsem po deseti minutovém blouděni v okolí Semil místo na start dojel na občerstvovací stanici na 4 km, kde mi však ochotně poradili.  Na registraci jsem dojel na poslední chvíli, ale stále jsem měl čas na všechny nutné předstartovní rituály.

V 11:15 byl společný start maratonu a půlmaratonu. Moje taktika byla běžet pouze na pocit a ne na čas. Na trati jsem s nikým nezávodil, tempo jsem nikomu nepřizpůsoboval, ani se nedíval na hodinky. Trasa běhu byla moc hezká - běželo se údolím Jizery. Při běhu na obrátku jsem si užíval krásných výhledů na řeku, protože jsem věděl, že při návratu budu mít už jiné problémy. Před obrátkou jsem se pozdravil se skvěle běžícím Patrikem C., kterého s poměrně velkým odstupem následoval jeho starší bratr. Kupodivu cesta nazpátek po proudu Jizery nebyla tak z kopce jako v první části do kopce. Jak jsem očekával, někde od 35. km jsem začal neúprosně zpomalovat až na "rychlost" cca 6 minut na km. Ke svému velkému překvapeni jsem tímto tempem doběhl Petra C., kterého na trati postihly křeče. Nakonec jsem to vše přežil v čase 3:43:35.

Po doběhu jsem si dal oběd (a štrůdl od MOVy), cestou v autě si poslechl dramatickou reportáž z Velké Pardubické a v 5 hodin odpoledne radostně dorazil domů. Škoda jenom, že se závodu nemohl zúčastnit Simon, s jeho formou a vzhledem k slabšímu obsazení kategorie A by se zřejmě umístil na stupních vítězů.





Foto před startem

Cílové foto (ten úsměv byl pouze pro fotografa)

3 komentáře:

  1. Dík za účast Předsedo!
    Mohl bych taky zkusit běhat jen s pocitem... ale radši sám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný výkon! Tvé "zpomalení" na rychlost 6 min/km je mé standardní tempo na poloviční trati po celou dobu závodu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak určitě....
    Pěkná práce Předsedo.
    Jen s tím pocitem jdi někam::).
    Pokladník

    OdpovědětVymazat