pondělí 9. ledna 2012

Jizerská 50, aneb ostudných 25 km

Těžko se mi tento příspěvek píše, takto se mi ještě do žádného nechtělo....Ten náš oddíl utrpěl mou účastí na nedělních 25 km v rámci Jizerské 50 ostudu. A to jsem si v duchu říkal, že bych mohl zajet lepší čas než loňských 1:58:50. To byly ale dost troufalé myšlenky - zajel ( proklouzal, propadal,..) jsem čas o více jak půlhodinu horší než loni, a to 2:31:04. Omluvou pro takový výkon nemohou být ani objektivní důvody - silné sněžení, uklouzaná trať, zdevastované stopy,.. Prostě jsem promazal. Lyže jsem si připravoval sám, takže na nikoho nadávat nemůžu, snad jen trochu na servismany Swixu, kteří mi druh vosku poradili. Třikrát jsem během závodu přemazával, což mě řádně zdrželo, ale stejně se mi máza nepodařila strefit. Prvních 14 km, které jsou spíš do kopce, jsem jel rychlostí 7,8 min. na km, zbylých 11 km,které jsou spíše z kopce nebo po rovině, potom už téměř stejně jako loni - 3,8 min. na km.
Hodil jsem i jednu tlamu do hlubokého sněhu, mrskal jsem v něm sebou jak brouk na krovkách:) Poděkování patří Wlaďce a Wojtovi, kteří mi zajišťovali (až na lyže-:) servis a povzbuzovali schlíplého běžce :) Doufám, že příští rok se zúčastní i Simon, případně další člen K.O., abychom vytvořili tým a vylepšili reputaci toho našeho oddílu.

6 komentářů:

  1. Ahoj Marmoto,

    102. místo v kategorii, nemáš se za co stydět. Jinak kolegové a známí, kteří se také zúčastnili, taky nepodali předpokládané výkony a dost nadávali. Když jsem viděl, jaké je to legrační "maso", tak jsem zauvažoval, že bych se taky mohl příští rok zúčastnit. Ještě ale nic neslibuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že je to i tak dost dobrý výkon. Já bych to neuběhla vůbec - nevím ale , jestli je to pro tebe útěcha :-).
    MOVA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marmoto,
    jsi daleko lepší než já loni. Myslim, ze jsem to bezel vic nez 3h (nenajdu vysledky 2011). Nevím, jestli bych vylepšil reputaci K.O. :)
    Uz vis, kdy to bude pristi rok?

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Vám všem za podporu, hned se mi lehčeji dýchá:) Simone, loni jsi běžel v podobném čase jako já letos- 2:32:07, tedy žádné "přes 3 hodiny":) V roce 2013 by měla být Jizerská o týden později než letoc

    OdpovědětVymazat
  5. Amatér......

    :).
    M::

    OdpovědětVymazat
  6. To je pravda, amatér. Horší by bylo, kdybych takovýhle výsledek předvedl jako profík:)

    OdpovědětVymazat