pátek 23. prosince 2011

Českobrodská vánoční desítka

V neděli 18.12.2011 jsem si zaběhl  letos poslední závodní desítku. V sobotu večer jsem se na běh připravoval tzv.  Simonovou metodou (ta je ta metoda, jak se po ní při běhu mohou dostavit křeče), ale bohužel moc příznivé účinky to na mě nemělo. Musím ale pravdivě říci, že to ani můj výkon nijak nezhoršilo.

Při běhu foukalo a trochu to klouzalo, ale běh to byl příjemný a celou trasu jsem zvládl v rovnoměrném tempu s výsledným neoficiálním časem 43:52.

Fotodokumentaci jsem nepořizoval, ale nalezl jsem nějaké fotky na webu:

http://vinohradskeslapky.rajce.idnes.cz/2011_12_18_Ceskobrodska_vanocni_desitka#100_5320.jpg

1 komentář:

  1. Mam radost, ze jsi bezel Simonovou metodou. Funguje hlavne na ty desitky. Na delsich trasach, je ale nebezpecna. :-)

    OdpovědětVymazat