středa 18. srpna 2010

První půlmaraton - DOKSYMAN 2010




V neděli 15.8. jsem se zúčastnil dlouho avizované štafety na half ironmanu (1,9 - 90 - 21 )DOKSYMAN 2010 na Mácháči. Poprvé v životě jsem si zaběhl půlmaraton jako závěr dámsko-pánské štafety ( 2 F : 1 M ). Doběhl jsem ve chvíli, kdy už první závodník, který ale triatlon absolvoval sám celý, byl už hodinu a půl v cíli. Nicméně jsme se s holkama dostali pod 6 hodin (5:47:54). Já jsem svůj úsek zaběhl za 1:58:48, šlo o tři 7 km okruhy, asi z poloviny po lesních cestách a z poloviny po asfaltu. na silnici byla dvě nepříjemná, táhlá stoupání. Uvědomuji si, že čas není nic moc, vždyť Předseda s Pokladníkem by na mě čekali v cíli přes 20 minut, ale jsem rád, že jsem to celý vůbec zaběhl a dostal se pod ty 2 hodiny.


Jinak se mi tajně podařilo napsat do přihlášky, že soutěžíme za náš oddíl ( ženy s tím nesouhlasily, jedna je z Kolína, druhá z Prahý), a on se ve výsledovce skutečně objevil :)


Zdraví Marmota

2 komentáře:

  1. Marmoto, dobrý výkon hodný člena našeho klubu. Už vím, kdo se mnou příští rok poběží maraton :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji našemu, vůbec nejvic nejlepšímu zátupci v kategorii 2 F : 1 M. Půlmaratonský čas je velmi slušný.
    Chudák předseda, lanaří koho může a stále nic::).

    Pokladník gratuluje a za výkon odpouští letošní klubové příspěvky::).
    M::

    OdpovědětVymazat