pondělí 18. ledna 2016

Běh na Blaník - půlmaraton

V sobotu 16.1.2016 jsem s Janou absolvoval půlmaraton Běh na Blaník.  Před startem jsem se ještě mírně usmíval.

Při doběhu do cíle už mi ale do smíchu nebylo. To se smála jenom Jana.
 
S Janou jsme vyběhli společně a zůstali  v družném hovoru až do cca 8.km. V terénu se Jana nechtěla se mnou dál vybavovat a utekla mi.  Říkal jsem si nevadí, počkám si, až se vrátíme na asfalt a pak ji rychle doběhnu. 

Na asfaltu jsem skutečně zrychlil na pro mě hodně tychlé tempo 4:40 min/km. K Janě jsem se ale kupodivu nepřibližovat a dokonce jsem ji ani neviděl. Ač jsem před závodem říkal, že běhám už jenom na pohodu, tak návrat do Vlašimi byl vyloženě na krev. Nakonec jsem Janu zahlédl 1km před cílem tak 200m před sebou. To jsem pochopil, že se dnes umístím až na 2. klubové místě. Jana mě v cíli ješte pohotově vyfotila. 

Výsledné časy: Jana 2:05:11, Předseda 
2:05:58. Velká gratulace Janě, která má teď určitě nejlepší klubovou formu.

1 komentář:

  1. Je potřeba ocenit Janin skvělý výkon i Předsedovu sebereflexi:) Možná, kdyby méně povídal...:) Každopádně gratulace oběma. Marm.

    OdpovědětVymazat