neděle 3. května 2015

Železňák Cidliňák 2015

Prwnj mág!
Martin Šandera nás znovu pozval do Železnice.
Marmota, Wojta, Bretoněček a Bretoněc přijeli.
Jana a její otec Jirka přijeli taky je podpořit.
Aby byla tabulka plná, naše kamarádka z Jičínska dorazila.
Nejdřív startoval Bretoněček na 100 m. Od začátku bylo vidět, že závod nebude tak jednoduchý. Bolely nohy, nechtělo se... ale to se nedalo svítit... Musel stát na startovní linii.
Bretoněček vyhral možnost zkusit znovu v dalším roce... a rodiče a dědeček byli spokojeni. O chvílku později spokojen byl i on.
Velký liják se pak spustil. Kroupy padaly. Nevadilo. Organizace pokračovala.
Přišel pak čas lidového běhu.
Bretoněc startoval. Prásk!
"Běžel jsem pořád vepředu s mím soupeřem na zádech. Až jsme přiběhli na staďon, zatraceně mě předběhl. Nemohl jsem nic dělat. Ale to druhé místo mě uspokojí."
Pak byl čas obědvat. Odrovi a Stránští doporučují hospodu U Jindry.
Marmota, Wojta, Jana z Jičínska a Bretoněc se pak potkali na náměstí, kde byl start hlavního závodu.
Jako obvykle Jana z Jičínska připálí začátek závodu. Naše borci jsou moudrejší. Dělá se dvě skupiny. Jana s Bretoňcem a Marmota s Wojtou.
Pěkně se běželo, počasí bylo přijemné.
Pořadí: Bretoněc, Jana, Wojta a Marmota.
Jana z Jičínska byla uspěšná. Přiběhla první své kategorie.
"Během závodu mi jeden soupeř nabídnul, abych se zastavila, a aby mě polibil pod květoucím stromem"
Wojta přiběhnul těsně před otcem. Gratulujeme.
Po tradiční společenské fotky se naše hrdina vratili domu spokojeně a s pocitem dokonalé povinnosti.

3 komentáře:

  1. Kvíz: Který soupeř nabídl Janě během závodu políbení pod kvetoucím stromem?
    a) Marmota
    b) Bretoněc
    c) Standa Groh

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký dramatický příspěvěk. Odpověď na kvíz: všichni tři v pořadí Bretoněc, Standa a Marmota:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, správně. Ale v pořadí Bretoněc, Marmota a Standa:)

    OdpovědětVymazat