neděle 14. září 2014

Říčanská výzva 2014

V sobotu 13.9.2014 se konal první ročník Říčanské výzvy - běhu na cca 24 km. A protože to bylo blízko našich bydlišť a délka běhu  byla vhodná i pro přípravu na budapešťský maraton, nemohli jsme chybět. 

Před během panovala tradičně dobrá nálada.





Mužské časti výpravy vrtalo hlavou, která z Jan bude rychlejší. Názor nebyl jednoznačný a tak logicky následovaly sázky. Marmota s Milanem důvěřovali Janě z Poděbrad a já zase Janě z Počernic.

Ukázalo se, že Jany byly díky sázkám dobře motivované a hned po startu nám rychle ukázaly záda.

Trasa běhu vedla převážně po lesních cestách. Značení bylo hlavně na rozcestích, rovinky značeny prakticky nebyly. I vzhledem k několika smyčkám to tedy byl tak trochu orientační běh, ale bez mapy. V lese jsem potkal několik zbloudilých běžců. Do cíle někteří přibíhali  z jiného směru než ostatní. Jednoho běžce, kterého Marmota předběhl na 3. km,  jsem doběhl až v cíli a to jsem měl celkový čas cca o 14 min rychlejší než Marmota.  

Já jsem běžel větší čast závodu v lese osamocen a tak jsem se opakovaně musel ptát houbařů:"už přede mnou někdo běžel?". Hodně mi pomohla i Věra, která stála na rozcestí a dvakrát mi poradila správný směr.

Byl to prostě super běh, krásně a zábavně zvolená trasa. 

Vítězové mužské kategorie:

Vítězka ženské kategorie:

A pak následovaly gratulace i naší výpravě.



A opravdu těžké bylo nezabloudit.

A kdo vyhrál sázku? Jana z Počernic doběhla první, ale jenom s těsným náskokem. Motivace Jan byla tak účinná, že Milan i Marmota jim nestačili. Pouze Předseda doběhl dříve (asi si to přeci jenom někde zkrátil).











2 komentáře:

  1. Potvrdilo se, že K.O. ženy jsou na delších tratích nezdolné. Alespoň tedy Marmota jejich tempo nezdolal a obě Jany mi ukazovaly celou trasu záda :) Ač jsem Předsedu žádal, aby mě na blogu ušetřil kritiky, přeci jen znehodnotil můj výkon. Napsal, že byl o 14 min rychlejší než Marmota. Ale 2h16min - 2h6min = 10 minut, a ne 14, Předsedo:)

    OdpovědětVymazat
  2. To se omlouvám. Nebylo to úmyslně.

    OdpovědětVymazat