pátek 21. března 2014

Předseda napaden zuřivým netopýrem

Při včerejším podvečerním tréninkovém běhu ze Soutoku jsem nad Labem zahlédl prvního letošního netopýra. Se zájmem jsem ho pozoroval. To jsem ještě netušil, co bude nasledovat. Netopýr letěl ve směru toku, asi 30m předem mnou zabočil nad stezku, otočil se, snížil letovou hladinu na cca110cm, zvýšil rychlost na maximum a trefil mě přímo do břicha. Kupodivu těch 20-30g, co váží, jsem znatelně ucítil. Netopýr - kamikadze spadl na zem, ale zase rychle odletěl. Asi ho vyděsily moje nadávky :-).

2 komentáře:

  1. A ty se mu divíš? Celé jaro sleduje jak pro různé ptactvo dotuješ ptačí budky a následně je rozmistuješ po celých Poděbradech a okolních pozemcích.
    Prostě tě chtěl jen upozornit, ze tu taky žije a nějakou tu jeskyní si zaslouži i on:).
    Měl bys přestat běhat, začínám mít pocit, že jsou endorfíny horší než LSD. O něčem takovém se jim nezdá ani v největším rauši:).
    M::

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíši, Předsedo! Co ty si všechno nedokážeš vymyslet, jen abys na sebe upozornil:) Přece už ve škole jsme se učili, že netopýři mají dokonalý navigační systém-echlokaci a že netopýr zamotaný do vlasů jsou jen pověry.Ledaže by jim někdo tu echolokaci narušil signálem z jiné navigace. Že ty jsi měl na Iphonu zapnutou navigaci a ta chudáka netopýra zmátla? :) Marm.

    OdpovědětVymazat