čtvrtek 14. února 2013

Les foulées du Mingot


 V neděli 17. února Manu a já se chýstáme z Nantes do Cugandu ve Vendée. Manu pro mě přijede domu po 8h. Chtěl jsem být úplně ve formě, abych hezky reprezentoval K.O., ale nepodařilo se to. Dva nepoctiví kamarádi mě nechali sebou dost pozdě. Šel jsem spát po 5h... lehce veselý.
Do jižního departmentu je cesta dobrá. Přijedeme brzo do Cugandu. Počasí je ale studené a deštivé. Takové podminky mě vždy radují. Přihlašíme se a jdeme na start.
Prásk! 300 běžců odběhnou. Je jedno malé kolo a tři velká. To je poloměstský závod ale je taky trochu převišení. Nevím proč, ale necitím se tak špatně. Už se nebudu překvápit. Najdu si dva spoluběžci (Clément a Stéphane?). Oni mi pěkně pomahají. Přiběhneme.
Simon Audrain, 41., 40´25
Emmanuel Peltier, 282., 57´00
Vesele si můžeme dávat svařák a pivo pod lijákem. Úf! Přežil jsem to.
 Jedeme jestě podle hranice Vendée a Loire Atlantique 68 km. Jsme pozvaní u kamarádů na břehách řeky Tenu. Ztratíme se a přijedeme po 2h cesty. Bravo!
Po vynikajicí oběda (Thibaut, Céline, merci) pomalu se vracíme do Nantes, ale hodný Manu mě ještě odveze do Bouguenais, kde jsem se koupal o rok dřív. Tam si šťástně ponořím do vody.
Omluvám se, že nejsou fotky, ale to rano se mi moc nemyslelo, abych nezapomněl na aparát.



2 komentáře:

  1. Simone, je vidět, že ti alkohol před závody dělá moc dobře, máš pak spoustu energie při běhu :)
    Jen tomu datumu běhu nerozumím - skutečně jsi běžel nebo se ti to jen zdálo? 17. února je až tuto neděli:)
    Marm.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu Marmoto. Máš na to oko. :)
    Jak je to napsání na plakátu, je to dimanche 10 février.
    Naštěstí nejsem ambiciozní. Takový dopínk nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat