úterý 2. února 2010

Pochválen buď, Předsedo!




Na tomto místě, bych chtěl poděkovat Předsedovi, že vytvořil takový pěkný blog a že se tak stará o skvělou propagaci toho vašeho (našeho?) oddílu. Jen stále nevím, jestli JÁ jsem členem K.O.Poděbrady. Limit na 10 km, který byl, myslím, vysloven z úst Předsedy před startem loňského Běhu krále Jiřího, a činil 52 min, jsem s rezervou:) splnil. Ale : nevyplňoval jsem žádnou přihlášku, nebyl jsem seznámen se Stanovami, ale co je asi nejpodstatnější a ze zde vystavených fotografií zřejmé (otužování tvoří asi hlavní aktivitu členů oddílu), nesplňuji statut "otužilce". Hrozně rád bych byl platným členem oddílu, tak mi, prosím Tě, Předsedo, napiš, co všechno pro to mám udělat. Mnohokrát ti děkuji.
A aby bylo viděět, že se snad úplně neflákám, přidávám fota z těžkého stoupání na běžkařské trati na Golfu z této neděle.

3 komentáře:

  1. Vřele zdravím Marmotu,
    samozřejmě jsi členem našeho klubu. Slovo předsedy platí a ty si členství rozhodně zasloužíš nejenom za výkon na Poděbradské desítce, ale i za skvěly běžkařský výkon na Golfu. Myslím, že jenom málokdo zvládne stoupání na jamce č.9 s takovým přehledem jako právě ty. Jinak stanovy klubu jsou prozatím tajné (ještě je nikdo nenapsal).
    S otužováním si starosti nedělej, jsme běžecko-otužilecký klub a není nutno provozovat obě disciplíny. I když třeba také změníš názor a příští sezónu se připojíš.

    Každopádně díky moc za příspěvek a brzy se zase ozvi.
    .

    OdpovědětVymazat
  2. Jak říká předseda. Stanovy jsou zatím v nedohlednu. Bohužel finanční stránka klubu je druhá strana téže mince. A to jak všichni musí souhlasit nemůžeme zanedbat. Takže já ze své funkce nemohu ani jinak než požádat každého člena o roční členské příspěvky.
    Pro letošní rok byl členský příspěvek stanoven ve stejné výši jako v loňském roce (ekonomická situace je stále přijatelná). Příspěvky prosím předávat osobně v zalepené obálce. Děkuji
    Pokladník KO (následně OK::))

    OdpovědětVymazat
  3. To je výhoda, že se ten pes nezakousne do nohavice :) Já tedy zatím jen běhám a běžkuji v rámci příprav na Pečettskou desítku. V sobotu jsem byl v Bredech a rozhodně mohu všem na běžkování. Stopy na hřebenovce vyjeté a hospoda v Halounech u Zrzavého paviána má svoje kouzlo.

    OdpovědětVymazat